بمون تا تمیز شی....
بمون تا تمیز شی....

 
درباره وبلاگ

 

موضوعات

 

آخرين نوشته ها

 

نويسندگان

 

پيوند ها

 

آرشيو مطالب

 

پيوندهاي روزانه

 

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 35
بازدید هفته : 55
بازدید ماه : 460
بازدید کل : 53537
تعداد مطالب : 148
تعداد نظرات : 229
تعداد آنلاین : 1


آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 35
بازدید هفته : 55
بازدید ماه : 460
بازدید کل : 53537
تعداد مطالب : 148
تعداد نظرات : 229
تعداد آنلاین : 1



 
غرور....

نگاه کرد تو چشام......

غرورم مثله همیشه نمیذاشت تو چشاش نگاه کنم....

 

یکم سکوت کرد....داشت بادندوناش لباشو گاز میگرفت....دوس نداشتم انقدر به لباش اسیب برسونه......

 

اما باز غرورم نمیذاشت بهش بگم.....یکم گذشت مغرورانه گفتم انقدر لباتو نکن از قیافه میوفتیــــــــــا.....

 

خجالت کشید لباشو ول کرد....منم دسمو گذاشتم زیر چونمو ذول زدم به روبرو...نتونست تحمل کنه اومد روبروم

 

نشستو گفت میگم....میگم تو به خاطره کی زنده ای؟!یه اخمه کوچولو کردمو گفتم اومــــــــــــــــ....خب....هیچکس!

 

ته دلم هرچی فحش بلد بودم به خودم گفتم.....دوس داشتم فریاد بزنم بگم به خاطره تو!

 

اما......اما.....باز این غرورم,غرورمو شکست.....

 

 گفت خب....به خاطره چی زنده ای؟!

 

گفتم ای بابا هیچی!

 

دیگه واقعا سگ شدم از دسته خودم!

 

اونم ذول زد به روبروش!تازه فهمیدم که چرا انقد دوس داره که به جز خودش

 

به جای دیگه ذول نزنمو  وقتی ذول میزنم بدو بدو میاد سمتم.....

 

سریع گفتم خب تو برای کی زنده ای؟!!!

 

پیشه خودم گفتم الان یه جواب میده به تلافی حرفای منو

 

وراحتم میکنه از عذاب وجدان.......

 

اما اشک توچشاش جمع شدو بغضشو قورت داد باصدای ارومو خجالتیش گفت

 

به خاطر کسی که به خاطر هیچ زندس......

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

.............
ساعت15:35---7 ارديبهشت 1392
عالی بود عالی......پاسخ:تــــــــــــــــــــــــــــف!

ساقی
ساعت18:25---31 فروردين 1392
وای محشر بود عذاب وجدانم بیشتر شد !

امان از غرور !

لینکت کردم توام لینکم کن اگهدوس داری
پاسخ:چشم عزیز


الی
ساعت20:54---29 فروردين 1392
به به قالب جدید میبینم!!!

چگدم آشناس مباررررررکه

پاسخ:سر زدم!


نخود
ساعت11:57---28 فروردين 1392
قشن بود.خیلی جالب بودواقعا
پاسخ:قربانت نخود جون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب:, توسط ماریا